Walter De Donder: “Ik weet nog niet of ik burgemeester van Samson mag blijven spelen” - Het Belang van Limburg - Crune Blogs

Latest

2019年12月23日月曜日

Walter De Donder: “Ik weet nog niet of ik burgemeester van Samson mag blijven spelen” - Het Belang van Limburg

Walter De Donder weet niet of hij de burgemeester kan blijven spelen nu Marie Verhulst de plaats van haar vader Gert inneemt als baasje van Samson. De plannen zijn nog niet duidelijk. “Als ik mag, blijf ik”, zegt de burgemeester van Affligem bij Radio 2.

Veel tijd om stil te staan bij het feit dat hij niet de nieuwe voorzitter van CD&V geworden, is, heeft Walter De Donder niet gehad. De burgemeester van Affligem moest zich immers voorbereiden op een lange ...

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMif2h0dHBzOi8vd3d3LmhidmwuYmUvY250L2RtZjIwMTkxMjIzXzA0Nzc5ODU2L3dhbHRlci1kZS1kb25kZXItaWstd2VldC1ub2ctbmlldC1vZi1pay1idXJnZW1lZXN0ZXItdmFuLXNhbXNvbi1tYWctYmxpanZlbi1zcGVsZW7SAQA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿