Oud-deelneemster aan 'The voice of Holland' Nienke (23): “Ik was bang dat mijn vriend zijn job zou verliezen als ik sprak over wat er gebeurd is” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2022年1月18日火曜日

Oud-deelneemster aan 'The voice of Holland' Nienke (23): “Ik was bang dat mijn vriend zijn job zou verliezen als ik sprak over wat er gebeurd is” - Het Nieuwsblad

Nienke Wijnhoven in de finale van ‘The voice of Holland’ 2018. Ze was toen 20 jaar. 

Nienke Wijnhoven in de finale van ‘The voice of Holland’ 2018. Ze was toen 20 jaar. ©  foto: Edwin Janssen

Zangeres Nienke Wijnhoven (23), oud-kandidate van ‘The voice of Holland’, vertelde maandagavond geëmotioneerd in het tv-programma ‘Beau’ dat ze betast is door bandleider Jeroen Rietbergen. Zaterdag barstte de bom, toen RTL besloot het programma stil te leggen omdat er seksueel grensoverschrijdend gedrag aan het licht was gekomen. “Er is echt niets geleerd van de #MeToo-beweging”, zeggen Wijnhoven en zangeres Kirsten Berkx.

Ronald Colée

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjIwMTE4Xzk0MzIwNzc20gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿