Weduwe Wim Ravell vindt na half jaar opnieuw de liefde en trouwt met cafébaas Luc - Gazet van Antwerpen - Crune Blogs

Latest

2022年1月26日水曜日

Weduwe Wim Ravell vindt na half jaar opnieuw de liefde en trouwt met cafébaas Luc - Gazet van Antwerpen

Christel Van Peteghem en haar nieuwe echtgenoot Luc Wauters.  

Christel Van Peteghem en haar nieuwe echtgenoot Luc Wauters.  ©  Christel Van Peteghem, VRT

Christel (53) moest amper een half jaar geleden afscheid nemen van haar echtgenoot, Wim Ravell, de eerste winnaar van het populaire programma De soundmixshow. Maar Christel bleef ondanks het verdriet niet bij de pakken zitten en vond snel opnieuw de liefde bij cafébaas Luc (54). De tortelduifjes stapten al in het huwelijksbootje. “Eigenlijk wilden we niet bekendmaken dat we getrouwd zijn”, zegt Christel in Dag Allemaal. “Zijn zoon, Andy Peelman, zal het pas te weten komen wanneer hij dit leest.”

Wouter van Biezen

LEES OOK. Zanger Wim Ravell (59), vader van Andy Peelman, overleden

Het ging snel voor Christel Van Peteghem, de weduwe van Wim Ravell. In oktober begon ze een relatie met cafébaas Luc Wauters en intussen wonen ze samen in Het Parochiehuis, Lucs café tegenover de kerk in Berlare. “We zijn getrouwd en het gaat supergoed met Luc en mij”, vertelt Christel.

“Eigenlijk wilden we niet bekendmaken dat we getrouwd zijn, maar door onze status aan te passen op Facebook, wist plots iedereen het. Daar hadden wij niet bij stilgestaan”, lacht ze.

In november ging Luc op de knie en op 5 januari gaven ze elkaar het jawoord, in alle geheim. “Niemand wist er iets van, zelfs m’n mama niet”, vertelt ze.

Christel ligt niet wakker van eventuele commentaren op haar nieuwe relatie. “Wat de mensen ervan denken, daar trekken we ons niets van aan. We zijn supergelukkig. Bij Luc heb ik het gevoel dat ik een kopie van mezelf ben tegengekomen. Ik heb ook m’n ontslag gegeven in het rusthuis en help mee in het café”, klinkt het.

Tattoo

Om hun liefde extra in de verf te zetten, bezegelde het verse echtpaar hun huwelijk met een tattoo. “Op mijn arm staat ‘Luc’ met een hartslag en een hartje, en op de zijne hetzelfde, maar dan met ‘Christel’. Veel zekerder kan je niet zijn van de liefde. Kortom, hij is de ware. Luc is de man die ik eigenlijk altijd in m’n leven heb gewild”.

“In mijn vroegere relaties was er altijd wel een zeker gemis, nu is alles perfect”, gaat Christel verder. “Wat ik nu voel, heb ik nog nooit gevoeld.”

Of ze nog gelukkig was met Wim? “Ja, maar de laatste jaren was ik meer z’n verpleegster dan z’n echtgenote. Eigenlijk was ik al een paar jaar aan het rouwen. Als Wim niet was gestorven, was ik nooit iets met Luc begonnen”, aldus Christel.

‘De Buurpolitie’-acteur Andy Peelman, Wims zoon, is nog niet op de hoogte van de trouwerij. “Die zal dat nu pas te weten komen, wanneer hij dit leest. Want Andy en ik hebben geen contact en hij is niet bevriend met mij op Facebook.”

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmd2YS5iZS9jbnQvZG1mMjAyMjAxMjVfOTQxMDQ3MDDSAQA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿