Prinses Delphine ontdekt Tomorrowland: “Door dit festival ben ik trots om Belg te zijn” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2022年7月31日日曜日

Prinses Delphine ontdekt Tomorrowland: “Door dit festival ben ik trots om Belg te zijn” - Het Nieuwsblad

 

 ©  VTM

Hoog bezoek op Tomorrowland: prinses Delphine van Saksen-Coburg werd zaterdag samen met haar echtgenoot Jim O’Hare gespot in de backstage op de Schorre in Boom. Ze had al veel over het festival gehoord en toonde zich erg onder de indruk.

wverBron: VTM

Het is een droom die eindelijk uitkwam, want Delphine wilde Tomorrowland al lange tijd bezoeken. “Ik had er al zoveel over gehoord”, vertrouwde ze de pers toe. “Het is nog beter dan ik had verwacht. Het is stijlvol en ziet er allemaal goed uit.”

Prinses Delphine is dan ook een bijzonder grote fan van technomuziek: “Ik jog op techno en werk met techno. Door dit festival ben ik ontzettend trots om Belg te zijn.”

In 2017 gingen koning Filip en koningin Mathilde ook al eens naar Tomorrowland, op de nationale feestdag toen.

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjIwNzMwXzk2NDM2OTM40gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿