Misbruik in de modewereld: 11 vrouwen dienen klacht in tegen Elite-baas Gérald Marie. “Toen ik wakker werd, zat hij bovenop me” - Het Laatste Nieuws - Crune Blogs

Latest

2021年8月24日火曜日

Misbruik in de modewereld: 11 vrouwen dienen klacht in tegen Elite-baas Gérald Marie. “Toen ik wakker werd, zat hij bovenop me” - Het Laatste Nieuws

[unable to retrieve full-text content]

  1. Misbruik in de modewereld: 11 vrouwen dienen klacht in tegen Elite-baas Gérald Marie. “Toen ik wakker werd, zat hij bovenop me”  Het Laatste Nieuws
  2. Valt hakbijl dan toch voor modellenbaas Gérald Marie? “Telkens zijn vriendin Linda Evangelista de flat verliet, verkrachtte hij mij”  Het Nieuwsblad
  3. 'Als ik me verzette, verloor ik opdrachten': eindelijk gaat ook de kop van Elite-baas Gérald Marie rollen  De Morgen
  4. Ex-Elitebaas Gérald Marie komt al tientallen jaren weg met seksueel misbruik, maar dat lijkt nu voorbij  Humo The Wild Site
  5. Misbruik in de mode: 'Niemand greep in, het was voor Elite-baas Gérald Marie business as usual'  De Morgen
  6. Hele verhaal bekijken via Google Nieuws
続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiowFodHRwczovL3d3dy5obG4uYmUvY2VsZWJyaXRpZXMvbWlzYnJ1aWstaW4tZGUtbW9kZXdlcmVsZC0xMS12cm91d2VuLWRpZW5lbi1rbGFjaHQtaW4tdGVnZW4tZWxpdGUtYmFhcy1nZXJhbGQtbWFyaWUtdG9lbi1pay13YWtrZXItd2VyZC16YXQtaGlqLWJvdmVub3AtbWV-YTAxNTRiYzQv0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿