Fans van Niels Destadsbader kunnen al beginnen dromen: “Ik draag niet zo graag kleren” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2019年2月20日水曜日

Fans van Niels Destadsbader kunnen al beginnen dromen: “Ik draag niet zo graag kleren” - Het Nieuwsblad

“Als ik op mijn gemak ben, doe ik mijn t-shirt uit. Ik draag niet zo graag kleren. Dat is raar hé! “. ‘Alloo Bij’ begint vanavond met een vreemde bekentenis die veel fans van Niels Destadsbader zal doen dromen: Niels is pas op zijn gemak als hij zo weinig mogelijk kleren draagt, bekent hij aan Luk. Al moet er meteen wel een disclaimer bij: zonder kleren door het leven gaan, zou hij nooit mogen van zijn moeder.

Niels Destadsbader stelt nieuw album voor, maar ‘liefde van zijn leven’ krijgt voorlopig niemand te zien

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190219_04186823

0 件のコメント:

コメントを投稿