Lil' Kleine kocht voor 40.000 euro kleren in Parijse winkel: “Ik voelde me vernederd” - Het Belang van Limburg - Crune Blogs

Latest

2019年2月24日日曜日

Lil' Kleine kocht voor 40.000 euro kleren in Parijse winkel: “Ik voelde me vernederd” - Het Belang van Limburg

De Nederlandse rapper Lil’ Kleine heeft zo veel kleren dat ze niet meer passen in zijn dressing. Zijn garderobe neemt ondertussen anderhalve slaapkamer in beslag.

“En nee, alles hangt niet keurig op kleur. Mijn werkster ordent de boel twee keer per week. Ze wast en strijkt alles. Ik ben haar dankbaar, want het is er gewoon een zootje. Ik trek alles uit de rekken en hang het niet terug, maar leg het op de grond”, zegt Lil’ Kleine in ‘Het Parool’.

De rapper, die donderdag zijn eigen kledinglijn lanceert, shopt naar eigen zeggen graag en veel. “Ik kan spontaan een winkel binnenlopen en dan barst ik los. Als ik koopdrang heb, koop ik alles en daarna weer een tijdje niets.” Winkelen als remedie voor een slechte dag, is nochtans niet zijn ding. “Ik ga juist los als ik heel vrolijk ben.”

Weggekeken

Wel is Lil’ Kleine gevoelig voor winkelpersoneel dat hem “niet serieus” neemt. Zo was de rapper in een exclusieve modezaak in Parijs en werd hij door de medewerkers weggekeken. “Daar ga ik heel slecht op. Om een statement te maken, koop ik dan heel veel, ook dingen die ik niet eens wil. Ik heb toen zowat alles uit de rekken gepakt, voor 40.000 euro, zo bleek bij de kassa”, vertelt hij. “Toen ze me vroegen of ik dat wel kon betalen, werd ik zo boos dat ik ook nog heb geroepen: doe die hutkoffer daar er ook nog maar bij. In die winkel kom ik dus nooit meer.”

Zijn shoppinggedrag maakt hem naar eigen zeggen niet verwend. “Verwend word je door een rijke papa, maar je kunt jezelf niet genoeg verwennen.”

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://www.hbvl.be/cnt/dmf20190223_04200728/lil-kleine-kocht-voor-40-000-euro-kleren-in-parijse-winkel-ik-voelde-me-vernederd

0 件のコメント:

コメントを投稿