'Temptation' Niels op de vuist met verleider Alex: aartsrivalen beslechten eindelijk hun vete - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2019年2月19日火曜日

'Temptation' Niels op de vuist met verleider Alex: aartsrivalen beslechten eindelijk hun vete - Het Nieuwsblad

‘Temptation’ Niels op de vuist met verleider Alex: aartsrivalen beslechten eindelijk hun vete

‘Temptation’ Alex en Niels vochten al langer om Rosanna. Foto: rr

Ze konden elkaar niet zien, laat staan verdragen. Nadat Alex Maas in ‘Temptation Island’ probeerde Niels en ‘zijn’ Rosanna uit elkaar te halen, koesterde Niels geen greintje sympathie meer voor de verleider. Nu mochten ze hun rivaliteit uitvechten in de boksring.

Eerst tijdens ‘Temptation Island’, daarna nog een keer tijdens ‘Temptation Island VIPS’, wat enkel in Nederland te zien was, beloofde verleider Alex een wig te drijven tussen Niels van der Zanden en Rosanna Voorwald. Dat werd hem niet in dank afgenomen, en ook naast het scherm ontstond er een diepgaande rivaliteit tussen de twee.

Het evenement ‘Boxing Influencers’ moest die vete eindelijk beslechten. Drie rondes lang mochten Alex en Niels naar elkaar uithalen, maar anders dan in ‘Temptation’ won de verleider hier wel. Alex sloeg Niels tegen de grond en de scheidsrechter riep hem uit tot winnaar van de match.

Op Instagram reageerde Niels sportief: “Het is jammer, niet de winst, maar ik had wel het publiek mee. Thanks voor de support en de lieve berichtjes”, luidt het. “Ik heb mijn best gedaan. het was mijn tactiek om het gevecht in de tweede of derde ronde over te nemen, maar helaas is dat niet gelukt. Voor de paar maanden training en het grote verschil in lichaamsgewicht vind ik dat ik wel mijn mannetje heb kunnen staan. Ik heb het tenminste geprobeerd als een strijder. Love voor jullie.”

En hoewel hij de winst niet mee naar huis nam, deed hij dat wel met Rosanna, die als een blok achter haar man staat. “Ik ben super trots op jou, schatje! Voor mij ben je altijd een winnaar! Ik hou van jou”, schrijft zij.

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190218_04184330

0 件のコメント:

コメントを投稿