Huishoudster Michael Jackson doet boekje open: “Ik heb veel gewriemel gezien” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2019年2月21日木曜日

Huishoudster Michael Jackson doet boekje open: “Ik heb veel gewriemel gezien” - Het Nieuwsblad

De voormalige huishoudster van Michael Jackson treedt na jaren van angstige stilte naar voren. De vrouw vertelt voor het eerst over de ontdekkingen die ze deed toen ze de slaapkamer van Jackson moest poetsen en schetst daarmee geen fraai beeld van de zanger.

Aan het begin van de jaren 90 begon Adrian McManus voor Michael Jackson te werken als huishoudster. Tijdens haar eerste maanden mocht ze nog niet overal komen, maar na drie maanden had ze het vertrouwen van Jackson gewonnen en mocht ze ook diens slaapkamer poetsen. Daar zou ze naar eigen zeggen de schokkendste ontdekkingen gedaan hebben. “Michael had een lieve kant, maar ja, er was ook een duistere kant.”

De nu 56-jarige vrouw hulde zich jarenlang in stilte, mede dankzij een bedreiging die een van de personeelsleden Michael eens had uitgesproken: “Als je ooit in een talkshow verschijnt, huren we een moordenaar in om je nek door te snijden. Ze zullen je lichaam nooit vinden.” Een mens zou voor minder de lippen op elkaar houden. “Ik was bang om iets te zeggen over Michael. Ik ken de waarheid, ik was daar.”

Huishoudster Michael Jackson doet boekje open: “Ik heb veel gewriemel gezien”
Foto: ISOPIX

Tien jaar na de dood van Jackson besluit ze toch haar verhaal te doen in het Australische programma ‘Unmissable 60 Minutes’, omdat wat ze in de ‘Leaving Neverland’ documentaire zag, te sterk aanleunt bij wat zij heeft gezien op de beroemde ranch. Zo zou Michael volgens Adrian nog videocassettes verstopt hebben voor de politie, niet lang voor zijn dood.

Huishoudster Michael Jackson doet boekje open: “Ik heb veel gewriemel gezien”
Foto: Isopix

“Ik denk dat ze van Michael zijn die ongepaste dingen doet met jongens, en dat ze verborgen moesten worden omdat hij anders in de gevangenis zou belanden. Ik denk dat het sekstapes waren.”

Ze zou ook meermaals onderbroeken hebben zien drijven in de jacuzzi, zowel van Jackson als van de jongens die hij erin meenam. “Ik heb veel gewriemel, knuffels, strelingen en kussen gezien. Het maakte me bang, ik was geschokt omdat ik wist dat het opnieuw zou gebeuren.”

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190220_04192233

0 件のコメント:

コメントを投稿