Carla verloor haar dochter door spoorlopen: "Hoe is het mogelijk dat het nog steeds gebeurt?" - VRT NWS - Crune Blogs

Latest

2019年6月20日木曜日

Carla verloor haar dochter door spoorlopen: "Hoe is het mogelijk dat het nog steeds gebeurt?" - VRT NWS

"Het is een luguber detail, maar mijn dochter was in stukken, ze was onherkenbaar. Ik heb het niet gezien, maar dat heeft de politie mij verteld. Dat moeten jongeren beseffen, als het gebeurt, het is gedaan, je komt niét meer terug."

Ook de kosten worden verhaald op de achterblijvers. Carla kreeg een factuur van 19.000 euro toegestuurd voor de opgelopen vertragingen bij het spoor. "Ik heb ze niet betaald, ik heb het aangeklaagd en ik heb het proces gewonnen."  

Carla is haar dochter kwijt, maar ze houdt zich sterk. "Ik probeer positief te blijven. Vanaf de eerste dag heb ik gezegd dat ik verder moet. Ik moet er proberen voor te zorgen dat het niet meer gebeurt. Als ik ook maar één leven kan redden door erover te praten, zal ik het blijven doen."

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/06/20/carla-verloor-dochter-aan-spoorlopen-hoe-is-het-mogelijk-dat-h/

0 件のコメント:

コメントを投稿