Ellemieke Vermolen en haar zonen gaan koken op Njam!: “Op varkensvlees ben ik streng, dat kan kanker triggeren” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2020年6月20日土曜日

Ellemieke Vermolen en haar zonen gaan koken op Njam!: “Op varkensvlees ben ik streng, dat kan kanker triggeren” - Het Nieuwsblad

“Ik blijf natuurlijk die Hollander”, zegt ze. Maar Ellemieke Vermolen (43), mevrouw Sergio Herman, krijgt wel een eigen kookprogramma op ‘onze’ Njam!. Samen met hun zonen Noah (11) en Zenna (9). “Al kookt Sergio vlotter. Waar hij een halfuur over iets doet, kost mij dat drie uur.”

Zelf is Ellemieke Vermolen vegetariër. Maar zoals bij elke goede regel zit ook hier wat rek op. “Ik eet af en toe een stukje kip, maar geen biefstuk of wat dan ook. Het is begonnen toen ik vijftien was ...

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjAwNjE5XzA0OTk2MjE50gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿