Nora Gharib bevallen van een eerste dochtertje - Het Laatste Nieuws - Crune Blogs

Latest

2020年6月19日金曜日

Nora Gharib bevallen van een eerste dochtertje - Het Laatste Nieuws

Nora Gharib en haar echtgenoot Anson
Kristof Ghyselinck Nora Gharib en haar echtgenoot Anson
Heuglijk nieuws ten huize Gharib. Nora (26) en haar echtgenoot Anson zijn op 17 juni de trotse ouders geworden van een eerste dochtertje. Dat maakte de presentatrice zelf bekend op Instagram. 

Het meisje kreeg de naam Chams mee, verklapte Nora bij een foto van de baby op Instagram. Dat betekent ‘zon’. “We zijn gezegend", schreef ze er nog bij. 

Meteen regende het felicitaties van Bekend Vlaanderen. “Ik voelde het! Geniet, lieve Nora", schreef Bab Buelens. “Geniet van die mooie eerste momentjes samen", wenste Miss België Celine van Ouytsel. Ook onder meer Matteo Simoni, Gers Pardoel, Julie Vermeire en Kelly Pfaff wensten het jonge gezin proficiat.  

Nora en Anson stapten in 2017 in het huwelijksbootje, na enkele tegenkantingen. Onder meer de ouders van Nora zagen de relatie aanvankelijk niet zitten, vertelde ze in Story. “Mijn ouders hadden niets tegen Anson persoonlijk, maar ze hadden me graag met een Marokkaan samen gezien. Ze hadden het gevoel dat het niet zou lukken door onze cultuurverschillen. Ze geloofden eerst niet in onze relatie, maar intussen zien ze in dat ze onnodig bezorgd waren. Het gaat goed tussen ons en ze zien dat Anson een lieve jongen is. Er is niemand die zo goed voor mij zou zorgen als hij, beseffen ze nu.”

En het huwelijksleven met Anson, die zich tot de islam bekeerde, bevalt haar wel: “Ik merk totaal geen verschil. We leerden elkaar kennen op school en we kennen mekaar intussen door en door. Ik wist meteen dat hij de ware was voor mij, maar vraag me niet waarom. Ik voel me gewoon op mijn gemak bij hem. We delen dezelfde visie, waarden en normen. We houden allebei van sport en we zijn familiemensen.“ Nu wordt hun liefde dus bekroond met een eerste kindje, een meisje. Nochtans waren Nora en haar man er allebei van overtuigd dat het een zoontje zou worden.  


Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiVGh0dHBzOi8vd3d3Lmhsbi5iZS9zaG93Yml6ei9ub3JhLWdoYXJpYi1iZXZhbGxlbi12YW4tZWVuLWVlcnN0ZS1kb2NodGVydGplfmExOWEzMjZlL9IBAA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿