Linde Merckpoel (35) zwanger van eerste kindje - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2020年6月28日日曜日

Linde Merckpoel (35) zwanger van eerste kindje - Het Nieuwsblad

Linde Merckpoel (35) zwanger van eerste kindje

Linde Merckpoel. Foto: Photo News

Linde Merckpoel (35) is zwanger. Haar eerste kind wordt de bekroning van haar relatie met haar vriend Jef.

De radiopresentatrice onthulde het goede nieuws in haar programma #BijLinde op Studio Brussel. “Het is nu nog een heel klein projectje, maar het wordt groter. En tegen begin december moet het ongeveer af zijn”, vertelde ze. “Ik doe het niet alleen. Het is een project met mijn lief. En het is er eentje voor het leven.”

De stem en het gezicht van Studio Brussel is sinds 2018 samen met Jef. Over de toekomstige vader is nauwelijks iets bekend. Dit weekend vertelde Merckpoel in onze krant wel: “Mijn lief is 4,5 jaar jonger en soms nog spontaner en luider dan ik. Echt all over the place. Ik had nooit gedacht dat het mijn type zou kunnen zijn, maar nu vind ik het keiplezant om iemand naast mij te hebben die zegt: Kom, we gaan ervoor. Het is anders dan het ooit is geweest, maar ik geniet heel erg. Ik ben enthousiast en Jef is enthousiast. We zijn samen waarschijnlijk doodvermoeiend, maar wel héél gelukkig.”

LEES OOK. Linde Merckpoel: “Bedriegen en bedrogen worden: het is mij beide al overkomen” (+)

Merckpoel maakte haar zwangerschap bekend op hetzelfde moment als ze een nieuwe stap in haar carrière aankondigde. Ze zal vanaf dit najaar video’s maken voor de site en sociale media van Eén. Dat doet ze nu al voor Studio Brussel onder de naam Linde vlogt/volgt.

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjAwNjI4XzA1MDAzNDY40gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿