Seksuologe Lotte Vanwezemael bedroog haar toenmalige partner: “Het is menselijk” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2024年7月17日水曜日

Seksuologe Lotte Vanwezemael bedroog haar toenmalige partner: “Het is menselijk” - Het Nieuwsblad

© Boumediene Belbachir

In de rubriek ‘7 Hoofdzonden’ in weekblad Humo vertelt Lotte Vanwezemael (31) openlijk over haar eigen liefdesleven. Zo zegt de seksuologe dat ze in het verleden al eens een scheve schaats reed: “Veel mensen zullen dat niet toegeven, maar het is menselijk. Zoiets kan gebeuren.”

Bron: Humo

In de rubriek ‘7 Hoofdzonden’ neemt de 31-jarige seksuologe geen blad voor de mond. Op de vraag of ze ervaring heeft met bedrog antwoordt ze: “In het verleden ja. Ik heb die relatie niet meteen stopgezet. En dat zou ik nu met Max (de huidige partner van Vanwezemael red.) ook niet doen. Ik zal proberen uit te zoeken hoe het zover is kunnen komen en wat we eraan kunnen doen.”

Maar ook het andere aspect van bedrog - waarbij ze zelf haar voormalige partner bedroog - wordt aangesneden. “Veel mensen zullen dat niet toegeven, maar het is menselijk en zoiets kan gebeuren. Als ik kijk naar mijn omgeving, dan ben ik zeker niet de enige die ooit eens over de grens ging. Het gebeurde in mijn studententijd en ik heb dat meteen verteld aan mijn toenmalig lief. We hebben geprobeerd om de relatie nog een kans te geven, we hebben er lang over gepraat maat uiteindelijk heeft het toch niet gewerkt.”

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/rss/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjQwNzE2Xzk0MDg1ODg00gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿