Camille stelt vriendje voor: popster is verliefd op haar tourmanager - Gazet van Antwerpen - Crune Blogs

Latest

2022年11月17日木曜日

Camille stelt vriendje voor: popster is verliefd op haar tourmanager - Gazet van Antwerpen

Camille Dhondt (21) is verliefd, en iedereen mag het weten. De Vlaamse popster stelt haar vriendje voor op Instagram, en in de tweede aflevering van de docureeks Ik ben Camille. De gelukkige heet Dino Verhelst (23) en is ook haar tourmanager. “Ik ben verliefd en iedereen mag het weten!”

evdg, edb

Tv-kijkend Vlaanderen maakte in Ik ben Camille, de VTM-reeks over het leven van de 21-jarige zangeres, kennis met tourmanager Dino. Hij blijkt nu iets meer te zijn dan tourmanager: de twee vormen sinds kort een koppel. “Ik leerde Dino vorig jaar kennen via gemeenschappelijke vrienden en afgelopen voorjaar vroeg ik hem of hij misschien zin had om mij te begeleiden bij mijn optredens”, zegt Camille. “We leerden elkaar beter kennen en op een gegeven moment was het voor ons beiden duidelijk dat er meer dan sympathie was. Dino en ik zijn nu een koppel en we hebben het heel leuk samen.”

Camille deelde woensdag een foto met haar lief op Instagram. In de caption zet ze een niet mis te verstaan hartje. De tweede aflevering van Ik ben Camille, waarin ze meer vertelt over haar relatie, is zaterdag om 19.55u te zien bij VTM.

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.

Tripje naar Parijs

Voor Camille en haar entourage was het de afgelopen maanden erg druk. De zangeres stond vijf keer in een overvolle Lotte Arena. Reden om even uit te rusten, en dat doet ze in Parijs. Mét Dino. Van onder de Eiffeltoren laat ze iedereen weten dat ze dolverliefd is. “Geen betere plaats dan Parijs om de romantiek te vieren en het was zalig om dat met Dino te mogen doen”, klinkt het. “Ik ben verliefd en iedereen mag het weten!”

Junior Masterchef 

VTM-kijkers met een erg sterk geheugen herkennen Dino misschien van Junior Masterchef, de kookwedstrijd voor kinderen. In 2013 kroonden juryleden Wout Bru en Dagny Ros de West-Vlaming tot winnaar. Dino was toen 13 jaar oud. Met zijn tarbot met cannelloni van selder liet hij de andere finalisten moeiteloos achter zich.

©  VTM

 

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmd2YS5iZS9jbnQvZG1mMjAyMjExMTZfOTQxMDY0NDbSAQA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿