KIJK LIVE. “Zonder jou kan ik alles. Alleen jou missen heb ik nooit geleerd”: volg hier de begrafenis van Nicole Josy - Het Laatste Nieuws - Crune Blogs

Latest

2022年11月13日日曜日

KIJK LIVE. “Zonder jou kan ik alles. Alleen jou missen heb ik nooit geleerd”: volg hier de begrafenis van Nicole Josy - Het Laatste Nieuws

[unable to retrieve full-text content]

  1. KIJK LIVE. “Zonder jou kan ik alles. Alleen jou missen heb ik nooit geleerd”: volg hier de begrafenis van Nicole Josy  Het Laatste Nieuws
  2. Meer dan 200 mensen brengen laatste groet aan zangeres Nicole Josy in Wemmel  VRT NWS
  3. KIJK LIVE. “Nicole straalde altijd”: volg hier de begrafenis van Nicole Josy  Het Laatste Nieuws
  4. Hugo neemt afscheid van zijn 'Colleke'. “Ik ga nog heel dikwijls bleiten. Ik moet nog leren sterk zijn. Ik weet niet of ik dat ga kunnen”  Het Nieuwsblad
  5. Afscheid van Nicole was laatste concert van Nicole & Hugo: “Je hebt me alles geleerd, behalve om je te missen”  Gazet van Antwerpen
  6. Hele verhaal bekijken via Google Nieuws
続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMilgFodHRwczovL3d3dy5obG4uYmUvc2hvd2Jpenova2lqay1saXZlLXpvbmRlci1qb3Uta2FuLWlrLWFsbGVzLWFsbGVlbi1qb3UtbWlzc2VuLWhlYi1pay1ub29pdC1nZWxlZXJkLXZvbGctaGllci1kZS1iZWdyYWZlbmlzLXZhbi1uaWNvbGUtam9zeX5hMmM4ZjljOC_SAQA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿