SEKS VERANDERT ALLES. “Ik heb nooit nee gezegd. Maar achteraf voelde ik me heel vies” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2022年11月28日月曜日

SEKS VERANDERT ALLES. “Ik heb nooit nee gezegd. Maar achteraf voelde ik me heel vies” - Het Nieuwsblad

©  Shutterstock

Op een personeelsfeest wordt Kristof volledig overdonderd door zijn coach Barbara. Ze belanden samen in de auto en hebben stomende seks. Maar de volgende ochtend vraagt Kristof zich af: wil ik dit eigenlijk wel? Deze aflevering van ‘Seks Verandert Alles’ gaat over nee zeggen, over #MeToo en over al dan niet gewenste intimiteiten. Maar de rollen zijn eens omgekeerd.

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjIxMTI4XzkxOTE2MTIw0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿