Katrien De Becker over haar onverwachte exit uit 'Thuis': “Er waren te veel personages en er moest iemand verdwijnen” - Gazet van Antwerpen - Crune Blogs

Latest

2022年4月16日土曜日

Katrien De Becker over haar onverwachte exit uit 'Thuis': “Er waren te veel personages en er moest iemand verdwijnen” - Gazet van Antwerpen

Tania, het personage van Katrien De Becker in Thuis, kwam vrijdag onverwacht om. “Zo’n ontslag is altijd moeilijk, want het is niet dat ik mijn werk niet goed deed.” 

Tania, het personage van Katrien De Becker in Thuis, kwam vrijdag onverwacht om. “Zo’n ontslag is altijd moeilijk, want het is niet dat ik mijn werk niet goed deed.” ©  Guy Puttemans, VRT

Een drankje met een overdosis drugs zorgde vrijdag voor de onverwachte dood van Tania in de Eén-serie Thuis. De exit is een domper voor actrice Katrien De Becker (50), die nog veel mogelijkheden voor haar personage zag. “Een soaprol is nooit voor eeuwig, maar ik had niet verwacht dat het doek nu al zou vallen.”

Tom Vets

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmd2YS5iZS9jbnQvZG1mMjAyMjA0MTVfOTQ0MTI0NzjSAQA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿