Bart De Wever neemt mama mee en Gella Vandecaveye toont vriendin: BV's wonen dubbele première van spektakelmusical Red Star Line bij - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2023年3月20日月曜日

Bart De Wever neemt mama mee en Gella Vandecaveye toont vriendin: BV's wonen dubbele première van spektakelmusical Red Star Line bij - Het Nieuwsblad

© carlo coppejans

Puurs -

Een dubbele cast: dat betekent ook een dubbele première voor de spektakelmusical Red Star Line. BV’s kwamen dan ook in dichte drommen naar het Studio 100 Pop-Up Theater, want dit is de wereldpremière die niemand wou missen.

Guy Van Vliet

Er was voor de BV’s wel één groot verschil met de passagiers van toen: er circuleerden geen valse tickets en hier al evenmin erbarmelijke omstandigheden in derde klasse, iedereen kreeg de eerste klasse-aanpak. Bij het inschepen waren de verwachtingen dan ook heel hooggespannen. Voor Marijn Devalck was het twee keer feest. “Ik was net bij de viering van vijftig jaar Culturele Raad bij ons in Brakel, daarom ben ik feestelijk uitgedost. Ik ben heel benieuwd want het is de eerste keer dat ik hier naar een spektakelmusical kom kijken. Natuurlijk kijk ik vooral uit naar mijn goede vriend Carry Goossens, die ook meespeelt”, reageerde Marijn.

Marijn Devalck© Carlo Coppejans

K3’s Marthe maakte er een familie-uitstap van en bracht mama Christel, Amelie, zus en broer Mattice: “Het is een ideale voorstelling om met de familie te zien. Mijn mama speelt zelf ook mee maar vandaag is ze er niet bij, zodat ze mee kon komen. Ik kom natuurlijk nog eens terug want ik wil haar natuurlijk zelf ook zien spelen. Wanneer mama naar mij kan komen kijken in een spektakelmusical? Zodra de agenda van K3 het toelaat”, lachte Marthe.

K3’s Marthe maakte er een familie-uitstap van© Carlo Coppejans

‘s Avonds volgen onder meer nog James Cooke, Maksim Stojanac, K3’s Julia, Willy Sommers en Julie Vermeire, terwijl Clara Cleymans komt supporteren voor haar hoofdrolspelende broer Jelle.

Gella Vandecaveye en vriendin.© carlo coppejans

Antwerps burgemeester Bart De Wever met mama Irene Torfs© Carlo Coppejans

Enkele leden van de cast van Thuis© Carlo Coppejans

Miss België Emilie Vansteenkiste© Carlo Coppejans

Jef Neve met echtgenoot Andy Dhondt© Carlo Coppejans

Clara Cleymans© Carlo Coppejans

Peter Van de Veire en echtgenote Ilse Van Loy© Carlo Coppejans

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/rss/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjMwMzE5Xzk1ODE0OTc00gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿