Prinses Delphine over haar moeilijke tienerjaren: “Woog maar 28 kilogram door anorexia” - Gazet van Antwerpen - Crune Blogs

Latest

2023年3月18日土曜日

Prinses Delphine over haar moeilijke tienerjaren: “Woog maar 28 kilogram door anorexia” - Gazet van Antwerpen

De tienerjaren van prinses Delphine waren niet de gemakkelijkste, dat vertelde ze in het radioprogramma Goeiemorgen morgen. Liefst zes jaar lang heeft ze een eetstoornis gehad, met een dieptepunt op haar vijftiende. “Ik was bijna gestorven doordat mijn organen het aan het begeven waren”, klonk het. “Op een bepaald moment woog ik nog maar 28 kilogram. Ik kon de chaos rondom mij gewoonweg niet aan.”

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/rss/articles/CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmd2YS5iZS9jbnQvZG1mMjAyMzAzMThfOTMyODM5MDPSAQA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿