Yoshi wint 'The greatest dancer': “Voelde me zo comfortabel op het podium dat ik soms dingen deed die ik niet gerepeteerd had” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2023年3月26日日曜日

Yoshi wint 'The greatest dancer': “Voelde me zo comfortabel op het podium dat ik soms dingen deed die ik niet gerepeteerd had” - Het Nieuwsblad

Yoshadiinho is duidelijk enorm blij, net als zijn coach Niels Destadsbader.© Thomas Geuens

Hij werd een podiumbeest genoemd. Iemand die altijd even goed danst, ook al zitten er maar vijf mensen in de zaal. The greatest dancer van Vlaanderen werd terecht gewonnen door Antwerpenaar Yoshadiinho (21), een kerel die zichzelf leerde dansen. Hij droomt van een carrière in het buitenland. “Maar ik ga niet zweven na die overwinning. Dit is nog maar een eerste stap in een lange rij”, klinkt het zelfverzekerd.

Tom Vets

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/rss/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjMwMzI1Xzk3NDk2NDQ30gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿