Duet met Elton John is eerste muziek van Britney Spears sinds 2016 - De Standaard - Crune Blogs

Latest

2022年8月27日土曜日

Duet met Elton John is eerste muziek van Britney Spears sinds 2016 - De Standaard

De nieuwe single van Elton John, een duet met niemand minder dan Britney Spears, is vrijdag uitgekomen. Waarom hij voor ‘Hold me closer’ met de Amerikaanse zangeres samenwerkte, legt hij uit in een interview met The Guardian. ‘Britney was gebroken. Dat is vreselijk.’

‘Ze heeft fantastisch gezongen tijdens de opnames’, zegt Elton John over zijn samenwerking met Spears. In minder dan twee uur tijd hadden de twee hun ideeën uitgewerkt en was alle zang opgenomen. ‘Iedereen dacht dat ze niet meer kon zingen, maar ik dacht: als ze dat zo goed kon toen ze begon, moet ze dat nu nog kunnen. En ze deed het, ik was zo enthousiast.’

Voor Spears is het voor het eerst sinds 2016 dat ze nieuwe muziek uitbrengt. Het is niet duidelijk of ze verder nog plannen heeft om een nieuw album op te nemen.

Het is de bedoeling van John om elk jaar een single uit te brengen zoals ‘Hold me closer’, dat eigenlijk een remix is van zijn klassieker ‘Tiny dancer’ met enkele nieuwe zanglijnen erin. ‘Mijn echtgenoot stelde voor dat met Britney te doen’, vertelt hij. ‘Ik was meteen enthousiast. Ze had zo lang niets meer gedaan. En het was zo lang geleden dat we elkaar nog gezien hadden.’

Hij heeft het in het interview uitvoerig over de gedrevenheid van Spears, haar zangtalent en hoe fijn hij de samenwerking vond. ‘Britney was gebroken’, zegt John. ‘Ik ben zelf ook gebroken toen ik nuchter werd. Ik maakte toen een vreselijke tijd door. Het was vreselijk. Gelukkig ben ik nu veel beter en heb ik de luxe dat ik anderen kan adviseren en helpen.’

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMWh0dHBzOi8vd3d3LnN0YW5kYWFyZC5iZS9jbnQvZG1mMjAyMjA4MjZfOTI1NzQwNDDSAQA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿