"Het was alsof 14-jarige Eva De Roo er ook was en zag dat het goed was": hoogtepunten van Studio Brussel-presentatoren op dag 2 van Rock Werchter - VRT.be - Crune Blogs

Latest

2024年7月6日土曜日

"Het was alsof 14-jarige Eva De Roo er ook was en zag dat het goed was": hoogtepunten van Studio Brussel-presentatoren op dag 2 van Rock Werchter - VRT.be

De tweede dag van Rock Werchter 2024 zit erop. Wat waren de hoogtepunten volgens de presentatoren van Studio Brussel op het terrein? We vroegen het aan Fien Germijns, Eva De Roo, Flo Windey en Nona Van Braeckel.

Voor Eva De Roo was Sum 41 het hoogtepunt van de dag. "Het was hun laatste show in België. Ik heb superhard gedanst, alsof de 14-jarige Eva De Roo aanwezig was op Werchter en zag dat het goed was."

Fien Germijns zal dan weer The Beaches onthouden na vandaag. "Ik wilde dat ik woorden had om te beschrijven wat ik van hen vond, maar ik ben sprakeloos." Enter een veelzeggende, lange stilte. "Het was echt heel goed."

"Een massa mensen stond klaar om 4 grieten de energie uit hun lijf te laten vloeien, en ook de lintjes van hun tampon. Ik heb ervan gesnoept."

Nona Van Braeckels voorkeur gaat zonder twijfel naar Tom Odell. "Iedereen was superenthousiast en emotioneel tegelijkertijd. Tijdens 'Heal' heb ik echt wel een paar traantjes gelaten, die ik geprobeerd heb te verstoppen. En dan 'Another love': een bom van een lied."

"Please, welk festival dan ook, boek hem volgend jaar opnieuw."

Flo Windey kiest resoluut voor Glints. "Hij had zoveel special guests, zoals Daan. Het was echt gekte. Je kon niet stilstaan. Iedereen heeft gesprongen van het begin tot het einde. En dat deed hij allemaal met een gebroken arm! 100 procent het Belgische nationale hoogtepunt."

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/rss/articles/CBMiVmh0dHBzOi8vd3d3LnZydC5iZS92cnRud3MvbmwvMjAyNC8wNy8wNS9yb2NrLXdlcmNodGVyLTIwMjQtZGFnLTItdnJpamRhZy1ob29ndGVwdW50ZW4v0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿