Jive kon niet overtuigen: Ianthe Tavernier moet 'Dancing with the stars verlaten' - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2019年10月28日月曜日

Jive kon niet overtuigen: Ianthe Tavernier moet 'Dancing with the stars verlaten' - Het Nieuwsblad

De buurtpolitie-actrice en musicalster Ianthe Tavernier moet Dancing with the stars verlaten. Een jive met partner Nick op Teeth van 5 Seconds of Summer kond de jury en het publiek niet helemaal overtuigen. De jury gaf haar in totaal 29 punten. Het is het publiek dat uiteindelijk de doorslag heeft gegeven, want Viktor Verhulst bengelde na de punten van de jury eigenlijk achteraan met 23 punten.

Jurylid Jan Kooiman miste een beetje flavour bij Ianthe. “Ik heb hier elke week het gevoel dat ik mensen leer kennen op de dansvloer, maar bij jou weet ik niet wat ik moet doen. Je danst goed, maar ik mis iets. Misschien een Ianthe-saus.”

“Het is super jammer”, vertelt Ianthe meteen na de bekendmaking. “Ik had graag zo veel meer van mezelf laten zien. En ik had het ook mijn danspartner Nick zo hard gegund om verder te gaan. Ik heb zoveel mooie mensen leren kennen. Daar ben ik heel dankbaar om.”

Andermaal ontpopten Kelly en Andrei en Julie en Pasquale zich tot de topfavorieten, met de eerste tienen voor dit seizoen. Kelly kreeg er een van Sam voor haar passo doble. Julie en Pasquale overtuigden Jan Kooiman met hun moderne dans. Ook Jani en Viktor Verhulst mogen naar de halve finale. Die laatste kreeg bemoedigende jurycommentaar: “Ik vond je motoriek beter. Sinds vorige week zit er meer dynamiek en coördinatie in je bewegingen”, aldus Davy Brocatus. “Je blijft evolueren.” Tijdens de halve finale moeten de kandidaten twee dansen aanleren.

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20191028_04689295

0 件のコメント:

コメントを投稿