Tom Waes na spoorloop-foto: "Foto is fout signaal, maar stoor me aan hoe Infrabel campagne maakt op mijn kop" - vrt.be - Crune Blogs

Latest

2019年10月13日日曜日

Tom Waes na spoorloop-foto: "Foto is fout signaal, maar stoor me aan hoe Infrabel campagne maakt op mijn kop" - vrt.be

Hij stoort zich wel aan de manier waarop Infrabel het verhaal gebracht heeft. "Normaal, als het echt verontwaardiging is, is de volgorde als volgt: je belt mij, legt de situatie uit en dan zal ik wel naar ZEB bellen met de boodschap dat we die foto zullen verwijderen. De volgorde die Infrabel aanhoudt, is: onze campagne wordt niet bekijken, we zoeken een foto van een bekende Vlaming op een spoorweg en bel de pers. Daardoor is dit nieuws en staat het al een week bovenaan. Nogmaals, ik snap de boodschap erachter. Spoorlopen is gevaarlijk en dat hoef je niet te doen, we hadden daar misschien beter over moeten nadenken. Maar de werkwijze stoort me. Ze maken hun campagne op mijn kop, op de kop van Karen Damen of die van Matthias Schoenaerts (ook zij kregen kritiek voor een foto terwijl ze op de sporen lopen). De modus operandi stoort mij: ze hadden mij moeten bellen."

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/10/13/reactie-tom-waes/

0 件のコメント:

コメントを投稿