Van "flashmob" tot het indrukwekkende "land kan op me rekenen": de 18e verjaardag van prinses Elisabeth in 8 video's - VRT NWS - Crune Blogs

Latest

2019年10月25日金曜日

Van "flashmob" tot het indrukwekkende "land kan op me rekenen": de 18e verjaardag van prinses Elisabeth in 8 video's - VRT NWS

Koning Filip richtte zich in zijn toespraak rechtstreeks naar zijn oudste dochter, de troonopvolgster. "Toen ik 18 werd, hielden twee vragen me bezig: Wie ben ik eigenlijk? Wat kan ik van mijn leven maken", begon hij. "Ik weet dat diezelfde vragen ook bij jou spelen. Want dat is nu eenmaal de jeugd, dat je je weg zoekt en het verschil wilt maken."

Filip prees de kwaliteiten van Elisabeth en raakte daarbij zelfs even geëmotioneerd. "Lieve Elisabeth, gelukkige verjaardag! Sla je vleugels uit, wees gelukkig. Dat wens ik je", besloot hij vaderlijk.   

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/10/25/verjaardagsviering-de-hoogtepunten/

0 件のコメント:

コメントを投稿