Gunther Levi (44) maakt de balans op: “Ik had tien keer dood kunnen zijn. Ik ben tegen bomen gereden, tegen palen, ze hebben me zes keer mijn rijbewijs afgepakt” - Het Laatste Nieuws - Crune Blogs

Latest

2020年8月22日土曜日

Gunther Levi (44) maakt de balans op: “Ik had tien keer dood kunnen zijn. Ik ben tegen bomen gereden, tegen palen, ze hebben me zes keer mijn rijbewijs afgepakt” - Het Laatste Nieuws

Exclusief voor abonnees

Photo News
De bubbel blijft beperkt tot vijf, maar vanaf maandag breidt hij voor een hoop mensen toch serieus uit. Dan komen de goede kennissen van 'Familie' weer dagelijks over de vloer. Al 29 jaar loopt die soap op VTM en Gunther Levi loopt er al 22 jaar in mee als Peter Van den Bossche. Als het van hem afhangt, mag dat zelfs nog een tijd doorgaan. “Ik heb nu al iets van een 5.000 afleveringen gedaan, maar ik doe dat eerlijk waar nog altijd even graag.” Hij maakt voor ons de balans op van zijn tv-werk, de invloed van de coronacrisis, zijn afkeer voor bekendheid en de jaren waarin hij zwaar dronk. “Ge wilt niet weten wat mij dat allemaal gekost heeft. Ooit schrijf ik er misschien eens een boek over.”  

Je hebt 6% van dit artikel gelezen


Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiwgFodHRwczovL3d3dy5obG4uYmUvc2hvd2JpenovdHYvZ3VudGhlci1sZXZpLTQ0LW1hYWt0LWRlLWJhbGFucy1vcC1pay1oYWQtdGllbi1rZWVyLWRvb2Qta3VubmVuLXppam4taWstYmVuLXRlZ2VuLWJvbWVuLWdlcmVkZW4tdGVnZW4tcGFsZW4temUtaGViYmVuLW1lLXplcy1rZWVyLW1pam4tcmlqYmV3aWpzLWFmZ2VwYWt0fmE1NmNhY2E5L9IBAA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿