Peter Van De Veire verslaapt zich bijna voor eerste ochtendshow - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2020年8月25日火曜日

Peter Van De Veire verslaapt zich bijna voor eerste ochtendshow - Het Nieuwsblad

Dat Peter Van De Veire (48) niet vies is van een stunt meer of minder, dat zijn ’s mans medewerkers bij MNM intussen al gewend. Dat hij niet op tijd in de studio verschijnt, dat was echter iets nieuws. Nog nipt haalde de presentator de start van zijn ochtendshow. “Ik had een ‘Julieke’ gedaan: me los overslapen.”

Het nieuwe radioseizoen begon goed voor Peter Van De Veire: de presentator kwam bijna te laat voor zijn eerste ochtendshow. De wekker was nochtans gezet. Gisteravond postte Van De Veire er zelfs nog een foto van op Instagram, vlak voor hij zijn bed in dook. Om 03:43 uur ’s ochtends zou het alarm afgaan, geen vuiltje aan de hand. “Maar nadat ik die foto postte, ben ik vergeten die klok te bewaren. Gevolg: om tien over vijf belde mijn redactie. Zeg, ben je al wakker? Nee, precies niet. Gelukkig ben ik meteen uit bed geraakt en nog netjes om 05:58 uur op de redactie van MNM geland.”

Een late ode aan Julie Van den Steen, vindt Van De Veire het. Zijn voormalige sidekick verliet de ochtendshow vorig jaar, maar “op haar eerste werkdag deed ze krak hetzelfde. Ik heb dus vanochtend een ‘Julieke’ gedaan.”

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjAwODI0Xzk0NzcwNzkx0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿