Jacques Vermeire: “Ik was niet zo close met Johny Voners” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2020年8月25日火曜日

Jacques Vermeire: “Ik was niet zo close met Johny Voners” - Het Nieuwsblad

In oktober en november wordt een kerstaflevering van ‘F.C. De kampioenen’ opgenomen als eerbetoon aan de overleden Johny Voners. Een emotioneel moment voor zijn collega’s, maar niet voor Jacques Vermeire. “Bah neen, voor mij niet”, zegt de 69-jarige acteur in Dag Allemaal. “Johny en ik waren vroeger niet zo close.”

“Ik heb niet zo intensief met Johny gewerkt als de anderen”, aldus Vermeire. “Het is ook te lang geleden. Wij hebben bovendien maar een jaar of acht samengewerkt, de anderen meer dan vijfentwintig. Die zijn echt familie van elkaar geworden.”

Vermeire zegt dat hij en Voners wel “goede collega’s” waren. “Dat zeker. Maar ik heb Johny gekend in een periode dat hij en ik… Laten we zeggen dat we wat afstandelijker waren. Johny is in de loop der jaren meer naar de andere Kampioenen toe gegroeid. Toen Johny net overleden was, zat ik in VTM Nieuws omdat niemand anders wilde reageren. Ze waren allemaal te erg aangeslagen. Ik heb dat afstandelijker kunnen bekijken.”

Jacques Vermeire: “Ik was niet zo close met Johny Voners”
Johny Voners (links) en Jacques Vermeire (midden) samen op de set van ‘F.C. De kampioenen’. Foto: © VRT

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjAwODI1XzkyMDQzNzQx0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿