Helmut Lotti neemt afscheid van vader - De Standaard - Crune Blogs

Latest

2020年8月22日土曜日

Helmut Lotti neemt afscheid van vader - De Standaard

Zanger Helmut Lotti (50) heeft afscheid genomen van zijn vader. Luc Lottigiers kreeg vrijdag zijn uitvaart.

‘Deze knappe jongeling is onze pa bij het begin van zijn zangcarrière’, schrijft Helmut Lottigiers, zoals de artiest in het echt heet, op Facebook bij een foto. ‘Wij, zijnde zijn zonen Helmut, Johan, Kurt en Anthony, hebben vandaag sereen met vrienden en familie afscheid van hem genomen. Hij overleed vorige week donderdag. We zullen je missen, papa. 73 jaar, het is veel te jong. Maar je had genoeg afgezien. We will love you forever.’

Helmut Lotti neemt afscheid van vader
Foto: Facebook

In tegenstelling tot zijn bekende zoon is de zangcarrière van Luc Lottigiers nooit van de grond gekomen.

‘Ooit heb ik enkele eigen liedjes gemaakt, maar door een gebrek aan middelen zijn die nooit uitgebracht’, zei hij eind jaren negentig in Gazet van Antwerpen. ‘Door kenners werd gezegd dat mijn materiaal goed was voor Amerika, maar niet voor Vlaanderen. Ik vind mezelf geen miskend talent. Vroeger had ik een goed orkest en ik durf gerust zeggen dat ik live nog altijd goed uit de voeten kan.’

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMWh0dHBzOi8vd3d3LnN0YW5kYWFyZC5iZS9jbnQvZG1mMjAyMDA4MjJfOTI2MDIxNzXSAQA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿