Willy Naessens biecht op: “Voor ik trouwde met Marie-Jeanne had ik nog een slippertje” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2020年8月25日火曜日

Willy Naessens biecht op: “Voor ik trouwde met Marie-Jeanne had ik nog een slippertje” - Het Nieuwsblad

Het ‘The sky is the limit’-koppel Willy Naessens (81) en Marie-Jeanne Huysman (70) was allicht nooit getrouwd… als Willy geen slippertje had begaan. Dat bekent de steenrijke ondernemer deze week in Dag Allemaal.

Trouwen hoefde voor hem niet meer. Hij had al twee kinderen uit een eerste relatie en die wilde hij niet benadelen. “Want veel scheidingen draaien uit op een financieel gevecht”, zegt Naessens. “Maar bon: alles is goed geregeld en na 25 jaar samenwonen dacht ik bij mezelf: het moest er toch eens van komen.”

Al was er wel één concreet voorval dat hem van mening deed veranderen. “Weet je, officieel was ik weduwnaar en je kent dat: ik kon hier eens een koffietje gaan drinken… en ja, dan is er een slippertje geweest.”

“Natuurlijk had ik dat niet graag”, pikt Marie-Jeanne in. “Maar ik zei tegen Willy: als je verliefd wordt op een ander, kan ik je niet tegenhouden, hé.”

Uiteindelijk overwon de liefde voor Marie-Jeanne het en kwam het aanzoek er toch. “Ik dacht bij mezelf: godverdekke, al die jaren heeft ze zo hard voor mij gewerkt en overuren geklopt en ik heb haar er nooit voor moeten betalen. Tenzij in natura. (lacht) Ik zei dus tegen haar: ik stop ermee, we waren gelukkig samen, vanaf nu pakken we het anders aan.”

bekijk ook

Bedrogen vrouw geeft naakte echtgenoot een pak slaag met de hulp van zijn minnares

Deze vrouw werd bedrogen door haar man, en dat zullen hij en zijn dure auto geweten hebben

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjAwODI1XzkyNDY1NjE50gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿