Ian Thomas ondergaat stevige training voor kerstspecial 'Dancing with the stars': “Ik ben al acht kilo afgevallen” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2021年12月25日土曜日

Ian Thomas ondergaat stevige training voor kerstspecial 'Dancing with the stars': “Ik ben al acht kilo afgevallen” - Het Nieuwsblad

Vanavond krijgen we een speciale aflevering van Dancing with the stars voorgeschoteld. Enkele bekende gezichten van eerdere seizoenen mogen ditmaal nog eens hun moves tonen op de dansvloer. Een van hen is Ian Thomas, die zijn lichaam in tijden van corona zag veranderen. “De fitnessen waren gesloten, dus ik heb wel een klein buikje gekweekt”, vertelt de zanger. “Ik ben wel al acht kilo afgevallen, maar ik wil er nog een stuk of acht, negen kwijt.” Met een intensieve danstraining voor deze special maakt hij zich alvast op voor een nieuwe start.

bekijk ook

‘Dancing with the stars’-kandidaten over aflevering 3: de ene ongelukkig over vertrek, de ander spreekt van ‘De moeilijkste, heftigste en meest emotionele dans ooit’

Ook genoten van de romantische rumba van Metejoor in ‘Dancing with the stars’? Met deze tutorial leer je alvast de basisstappen

Deze feedback krijgen de BV’s in ‘Dancing with the stars’ tot vervelens toe te horen: “Daar krijg ik acute diarree van”

(kmlo)

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjExMjI0Xzk1MjE0ODc10gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿