Leonardo DiCaprio springt in bevroren meer om zijn huskies te redden: “Wist niet wat ik moest doen” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2021年12月20日月曜日

Leonardo DiCaprio springt in bevroren meer om zijn huskies te redden: “Wist niet wat ik moest doen” - Het Nieuwsblad

Bekijk hier de trailer voor ‘Don’t look up’ met Leonard DiCaprio en Jennifer Lawrence © Netflix

Leonardo DiCaprio is tijdens de opnames van de Netflix-film ‘Don’t look up’ in een bevroren meer gesprongen om twee huskies te redden. Dat heeft de Hollywoodster zelf gezegd tijdens een gesprek met Entertainment Weekly.

mtmBron: Entertainment Weekly

“Vertel het verhaal van het bevroren meer”, zo zei regisseur Adam Mckay tegen zijn tegenspelers Leonardo DiCaprio en Jonah Hill tijdens een rondetafelgesprek met Entertainment Weekly over ‘Don’t look up’. “Wel, eigenlijk vielen de twee honden van Leo, huskies, tijdens de opnames in een bevroren meer”, aldus Hill. “En ik ben ze achterna gesprongen”, pikte DiCaprio in. “Ik woon in Californië, ik wist helemaal niet wat ik moest doen in een bevroren meer”, zo verklaarde de acteur. “Plots zaten we alle drie in het water en toen begonnen de honden elkaar te likken.”

(Lees verder onder de video van het volledige interview, het fragment begint rond de 20ste minuut)

Uiteindelijk wist de acteur beide honden uit het deels bevroren water te krijgen. Nadien ging hij - volgens Lawrence - in zijn auto zitten om op te warmen. Naakt.

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjExMjIwXzkzNTg2OTU30gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿