“Nog mensen wiens leven gered is door dokter Benoit?”: zaal vol patiënten brengt prachtig eerbetoon in 'Hoe Zal Ik Het Zeggen' - Het Laatste Nieuws - Crune Blogs

Latest

2021年12月20日月曜日

“Nog mensen wiens leven gered is door dokter Benoit?”: zaal vol patiënten brengt prachtig eerbetoon in 'Hoe Zal Ik Het Zeggen' - Het Laatste Nieuws

[unable to retrieve full-text content]

  1. “Nog mensen wiens leven gered is door dokter Benoit?”: zaal vol patiënten brengt prachtig eerbetoon in 'Hoe Zal Ik Het Zeggen'  Het Laatste Nieuws
  2. En plots zit de hele zaal vol met mensen die je gered hebt, en hun geliefden: emotionele hulde aan dokter Yves Benoit in 'Hoe zal ik het zeggen'  Het Nieuwsblad
  3. Plots zit de zaal vol met mensen die je gered hebt: emotionele hulde aan kinderkankerarts in 'Hoe zal ik het zeggen?'  Gazet van Antwerpen
  4. Eerbetoon voor Jan Van Looveren loopt uit de hand in 'Hoe Zal Ik Het Zeggen?'  Het Laatste Nieuws
  5. Emotioneel eerbetoon aan kinderkankerarts in 'Hoe zal ik het zeggen?'  Het Laatste Nieuws
  6. Hele verhaal bekijken via Google Nieuws
続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMimAFodHRwczovL3d3dy5obG4uYmUvdHYvbm9nLW1lbnNlbi13aWVucy1sZXZlbi1nZXJlZC1pcy1kb29yLWRva3Rlci1iZW5vaXQtemFhbC12b2wtcGF0aWVudGVuLWJyZW5ndC1wcmFjaHRpZy1lZXJiZXRvb24taW4taG9lLXphbC1pay1oZXQtemVnZ2VufmE4MGVjOWU5L9IBAA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿