Kobe Ilsen klapt uit de biecht: “Toen ik mijn vriendin voorstelde aan Danira stonden zíj plots te kussen” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2022年10月26日水曜日

Kobe Ilsen klapt uit de biecht: “Toen ik mijn vriendin voorstelde aan Danira stonden zíj plots te kussen” - Het Nieuwsblad

Kobe Ilsen vormt al sinds 2020 een koppel met Sara Vermassen. Maar toen hij zijn verloofde voor het eerst voorstelde aan collega Danira Boukhriss Terkessidis, verliep dat niet helemaal zoals hij verwacht had. “Ik was drinken gaan halen en toen ik terugkwam, waren zíj aan het kussen”, vertelt hij in De allerslimste mens ter wereld. Danira verdedigt zich nog door te zeggen dat ze er echt niks kon aan doen: “Ze was zo mooi!”

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjIxMDI1Xzk1NzQ2Mzg40gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿