Koppels 'Blind getrouwd' hebben goed gesprek met de experten: “Ik heb haar doen wenen en dat vind ik erg, maar...” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2022年10月31日月曜日

Koppels 'Blind getrouwd' hebben goed gesprek met de experten: “Ik heb haar doen wenen en dat vind ik erg, maar...” - Het Nieuwsblad

Alle ‘Blind getrouwd’-koppels komen in de aflevering van maandagavond samen, want er staat een weekend gepland in het West-Vlaamse Heuvelland. Met activiteiten, maar ook met lange gesprekken met de experten. En bij sommige koppels zijn die babbels hard nodig.

Tom Vets

Bij Florence en Jiri is het vooral Florence die worstelt met de gevoelsmatige kant. Ze beseft dat ze zichzelf een hoge druk oplegt en zich daardoor niet volledig openstelt voor Jiri. Christiaan en Jana leven naast elkaar en hebben geen tijd voor elkaar wegens de afstand en de avondshiften. Maar zijn werk opgeven is voor Christiaan geen optie, zo vertelt hij aan expert Wim Slabbinck.

Joren en Lien luchten hun hart bij Sarah Hertens. Het koppel heeft een heel openhartig gesprek achter de rug. “Ik heb met Lien afgesproken dat wanneer ze bot overkomt, ik haar daar onmiddellijk over aanspreek”, zegt Joren. “Ik heb haar doen wenen en dat vind ik erg, maar het resultaat was dat we ons nadien beter voelden.”

(Lees verder onder de foto)

Gelukkig zijn er nog Dziubi en Brecht waarbij alles op rolletjes loopt. “We zijn heel eerlijk tegenover elkaar en willen geen droombeeld schetsen. Maar dat realisme en ook de aantrekking, zorgen er wel voor dat we elke keer verder gaan met onze connectie”, vertelt Brecht.

Blind getrouwd, VTM, maandag om 20.40 uur

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjIxMDMxXzkyOTg1Njcy0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿