'Behind The Mask' volgt Libelle tijdens zware repetities: “Ik moest bijna m'n songtekst aanpassen” - Het Laatste Nieuws - Crune Blogs

Latest

2020年9月26日土曜日

'Behind The Mask' volgt Libelle tijdens zware repetities: “Ik moest bijna m'n songtekst aanpassen” - Het Laatste Nieuws

Libelle.
VTM Libelle.
In een nieuwe aflevering van ‘Behind The Mask’ vertelt Dina Tersago (41) op VTM GO hoe ze de voorbereidingen op ‘The Masked Singer’ beleefd heeft. Vrijdagavond zong ze voor een laatste keer als Libelle ‘I don’t give a f*ck about your Instagram’ en niet iedereen in de omgeving van de VTM-presentatrice was even blij met die songtekst. 
Je cookie instellingen zorgen ervoor dat deze inhoud niet getoond wordt.
Pas je cookie instellingen hier aan.

Dina Tersago werd vrijdagavond ontmaskerd als Libelle in ‘The Masked Singer’. Nochtans had ze een verdienstelijke versie van de hit ‘Instagram’ van Dimitri Vegas & Like Mike te berde gebracht. “Ik oefende dat nummer in de wagen”, vertelt de presentatrice in ‘Behind The Mask’. “‘I don’t’ give a fuck about your Instagram’ zong ik dan. Mijn zoon Isak riep dan altijd boos: ‘Mama, je mag niet ‘fuck’ zingen!’”

Verder doet Dina ook uit de doeken hoe zwaar de eerste repetities waren. “Ik kreeg een paniekaanval toen dat hoofd op ging. Het werd heel warm in het masker, ik had het gevoel dat ik geen zuurstof kreeg. Er stond een witte spot op mij waardoor ik niks meer zag. Toen ben ik helemaal geflipt.” 

Je kan ‘Behind The Mask’ elke vrijdagavond bekijken op VTM GO. 

Lees ook: 

Alweer nieuw personage in ‘The Masked Singer’: Suikerspin neemt plaats in van Libelle

Libelle valt als tweede af in ‘The Masked Singer’: “Bij de eerste repetitie blokkeerde ik helemaal” (+)


Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMihwFodHRwczovL3d3dy5obG4uYmUvc2hvd2JpenovdHYvLWJlaGluZC10aGUtbWFzay12b2xndC1saWJlbGxlLXRpamRlbnMtendhcmUtcmVwZXRpdGllcy1pay1tb2VzdC1iaWpuYS1tLW4tc29uZ3Rla3N0LWFhbnBhc3Nlbn5hZjg1Y2I4ZC_SAQA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿