Pakkende momenten in 'Axel gaat binnen': koppel ziet elkaar 4 maanden na zwaar ongeluk eindelijk terug - Het Laatste Nieuws - Crune Blogs

Latest

2020年9月22日火曜日

Pakkende momenten in 'Axel gaat binnen': koppel ziet elkaar 4 maanden na zwaar ongeluk eindelijk terug - Het Laatste Nieuws

Je cookie instellingen zorgen ervoor dat deze inhoud niet getoond wordt.
Pas je cookie instellingen hier aan.
Pakkende momenten in ‘Axel gaat binnen’. Hij is te gast in het Brandwondencentrum van Neder-Over-Heembeek, waar hij een exclusieve inkijk krijgt achter de schermen en naast de patiënten ook de verplegers en dokters spreekt over hun werk. 

 Zo ontmoet hij Claudiu. Vier maanden geleden ontplofte de boot waarop Claudiu met zijn vrouw verbleef. “We zitten in isolatie. Ik weet niet exact hoe ernstig het is. Ik weet wel dat Simona’s benen zwaar verbrand zijn, haar gezicht niet, maar ik weet niet hoe het met haar lichaam is. We hebben telefonisch contact. Simona ligt nog steeds op intensieve zorgen na haar derde huidtransplantatie. Ook mijn zoontje heb ik al maanden niet meer gezien, want ik wil niet dat hij me zo ziet. Hoe ik mij nu voel? Levend, want ik ben door het oog van de naald gekropen.” Hun reünie is erg emotioneel. Niet alleen voor hen, maar ook voor de verplegers die met hen meeleven.

Axel mag de derde huidtransplantie van Simona bijwonen: “indrukwekkend is dit, hoe heel de ploeg samenwerkt”, zegt hij daarover.

Je cookie instellingen zorgen ervoor dat deze inhoud niet getoond wordt.
Pas je cookie instellingen hier aan.
Koppel ziet elkaar 4 maanden na ongeval pas terug.
VTM Koppel ziet elkaar 4 maanden na ongeval pas terug.

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMijAFodHRwczovL3d3dy5obG4uYmUvc2hvd2JpenovdHYvcGFra2VuZGUtbW9tZW50ZW4taW4tYXhlbC1nYWF0LWJpbm5lbi1rb3BwZWwtemlldC1lbGthYXItNC1tYWFuZGVuLW5hLXp3YWFyLW9uZ2VsdWstZWluZGVsaWprLXRlcnVnfmFmNTRhMzJmL9IBAA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿