Keuzestress bij Veerle en Frits in 'Boer zkt vrouw' - Het Laatste Nieuws - Crune Blogs

Latest

2020年9月21日月曜日

Keuzestress bij Veerle en Frits in 'Boer zkt vrouw' - Het Laatste Nieuws

Frits in 'Boer zkt Vrouw'
VTM Frits in 'Boer zkt Vrouw'
De speeddates zijn voorbij in 'Boer zkt vrouw - Home sweet home', maar de eliminatie gaat verder. Vooral paardenverzorgster Veerle en kippenboer Frits krijgen het lastig, want de twee moeten hun aanbidders reduceren van vijf naar drie. 
Je cookie instellingen zorgen ervoor dat deze inhoud niet getoond wordt.
Pas je cookie instellingen hier aan.

Na een uitgebreide wijnproeverij maakt Veerle (29) huilend haar keuze bekend. "Ik had niet gedacht dat ik het hier zo moeilijk mee zou hebben", aldus de Limburgse. Iets minder moeilijk gaat het bij pluimveeboer en publieksfavoriet Frits (23). "Ik heb heel hard getwijfeld, maar ik ben liever eerlijk", klinkt het. Ook al heeft die aanpak traantjes bij een van de afvallers tot gevolg.

Bij Tristan (25) kan je dan weer een speld horen vallen wanneer hij met zijn vijf mannelijke aanbidders rond de ontbijttafel zit. Het zestal zit van begin tot einde naar hun bord te staren. "Ik voelde me toch lichtjes geïrriteerd", zegt de Limburgse boer daar achteraf over. "Ik hoop dat dat nog goed komt.”

'Boer zkt vrouw - Home sweet home’, 20.40 uur op VTM

Aflevering gemist? Bekijk alles van ‘Boer zkt vrouw’ op VTM GO

Lees ook: 

Waarom Veerle uit ‘Boer Zkt. Vrouw’ heel wat brieven weigerde: “Eén man kon mijn vader zijn” (+)

Nathalie en Geoffrey uit ‘Boer Zkt. Vrouw’ uit elkaar


Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiWmh0dHBzOi8vd3d3Lmhsbi5iZS9zaG93Yml6ei90di9rZXV6ZXN0cmVzcy1iaWotdmVlcmxlLWVuLWZyaXRzLWluLWJvZXItemt0LXZyb3V3fmFmYmFkMDgyL9IBAA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿