Koen Crucke getuigt over zijn gewicht: “Als ik niet vermagerde, gaven de dokters me nog maar een jaar” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2020年9月18日金曜日

Koen Crucke getuigt over zijn gewicht: “Als ik niet vermagerde, gaven de dokters me nog maar een jaar” - Het Nieuwsblad

Koen Crucke was donderdag te gast op de Evanna bij Gert Verhulst en James Cooke. Tijdens Gert Late Night had hij het over zijn relatie, zijn ouders en zijn strijd tegen de kilo’s. Toen Crucke de lakens deelde met James Cooke om zijn bedgeheimen te onthullen, gaf hij toe dat hij al eens een triootje had zonder dat hij problemen kreeg met zijn partner Jan: “Jan en ik geven elkaar alle vrijheid op alle vlakken.” Afsluiten deed hij met goed nieuws: Albertoooo keert terug in Samson & Marie.

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjAwOTE4XzkyODU1Mjg40gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿