Stan Van Samang reageert voor het eerst (en het laatst) op gelekte naaktbeelden: "Hopelijk mijn grootste fout ooit" - VRT NWS - Crune Blogs

Latest

2020年9月18日金曜日

Stan Van Samang reageert voor het eerst (en het laatst) op gelekte naaktbeelden: "Hopelijk mijn grootste fout ooit" - VRT NWS

"Ik besef maar al te goed dat ik een fout gemaakt heb, een grote zelfs. Een grote stomme fout. Ik hoop ook uit de grond van mijn hart dat dit de grootste fout wordt uit mijn leven", klinkt het.

"Maar ik heb die gemaakt. Ikzelf ben daar niet zozeer het grote slachtoffer van, wel mijn vrouw, onze kinderen, ons gezin, de familie, mijn vrienden. En ook mijn fans zien ervan af, zo blijkt. Dat doet me natuurlijk veel pijn. Er is veel schaamte", geeft hij toe. "Maar er is een grote MAAR. Het voelt anders, maar de wereld is blijven doordraaien. We willen het allemaal graag achter ons laten en vooruit gaan."

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiQWh0dHBzOi8vd3d3LnZydC5iZS92cnRud3MvbmwvMjAyMC8wOS8xOC9zdGFuLXZhbi1zYW1hbmctcmVhZ2VlcnQv0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿