“Nog één keer iets zeggen. En dan hoop ik weer vooruit te kunnen, samen met iedereen die ik graag zie”: Stan Van Samang drukt ook tijdens Harelbeke Feest zijn spijt uit - Het Laatste Nieuws - Crune Blogs

Latest

2020年9月20日日曜日

“Nog één keer iets zeggen. En dan hoop ik weer vooruit te kunnen, samen met iedereen die ik graag zie”: Stan Van Samang drukt ook tijdens Harelbeke Feest zijn spijt uit - Het Laatste Nieuws

In Harelbeke sprak Stan Van Samang nog een keer over de affaire van de naaktfoto's.
Henk Deleu In Harelbeke sprak Stan Van Samang nog een keer over de affaire van de naaktfoto's.
In Harelbeke drukte zanger Stan Van Samang (41) zaterdagnamiddag nog eens zijn spijt uit over de heisa van de op internet uitgelekte naaktfoto’s. Hij deed dat bij aanvang van zijn optreden tegen zijn fans. “Ik hoop dat ik nu gewoon vooruit kan met iedereen die ik graag zie.” 
Je cookie instellingen zorgen ervoor dat deze inhoud niet getoond wordt.
Pas je cookie instellingen hier aan.

In Harelbeke vindt dit weekend Harelbeke Feest plaats, waarbij er meer dan twintig coronaproof optredens zijn op verschillende plaatsen in de stad. Ook Stan van Samang kwam zaterdag zijn ding doen op het podium van de binnentuin AHA! De artiest zei nog een keer te willen terugkomen op alle heisa dat er afgelopen week rond zijn persoon was. Hij drukte daarbij nogmaals zijn spijt uit.

Grootste fout

“Ik wil nog een keer iets zeggen over wat er de afgelopen dagen is gebeurd”, sprak de zanger tegen zijn publiek bij aanvang van zijn concert. “En dan hoop ik weer vooruit te kunnen, samen met iedereen die ik graag zie. Het is nooit mijn bedoeling geweest – geloof mij – om jullie allemaal met iets op te zadelen waar jullie geen zaken mee hebt en waar je eigenlijk geen zin in hebt. Dat spijt mij. Dat is nooit de bedoeling geweest. Ik wil ook zeggen dat het maken der fouten menselijk is en ik hoop dat dit mijn grootste fout is geweest. Een van mijn collega’s stuurde mij een berichtje: ‘Stan, wat fijn om te weten dit is jouw dieptepunt is, je hebt het nu al gehad.” Ik hoop dat dit inderdaad echt mijn dieptepunt is, dan zijn we ervan af en kunnen we weer vooruit.”

Stan Van Samang trad zaterdag op in Harelbeke.
Henk Deleu Stan Van Samang trad zaterdag op in Harelbeke.
De zanger drukte nogmaals zijn spijt over wat er de afgelopen dagen was gebeurd.
Henk Deleu De zanger drukte nogmaals zijn spijt over wat er de afgelopen dagen was gebeurd.

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi1wFodHRwczovL3d3dy5obG4uYmUvaW4tZGUtYnV1cnQvaGFyZWxiZWtlLy1ub2ctZWVuLWtlZXItaWV0cy16ZWdnZW4tZW4tZGFuLWhvb3AtaWstd2Vlci12b29ydWl0LXRlLWt1bm5lbi1zYW1lbi1tZXQtaWVkZXJlZW4tZGllLWlrLWdyYWFnLXppZS1zdGFuLXZhbi1zYW1hbmctZHJ1a3Qtb29rLXRpamRlbnMtaGFyZWxiZWtlLWZlZXN0LXppam4tc3BpanQtdWl0fmE1ZGI3MzcyL9IBAA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿