Geen geldprijs voor enige Vlaming in finale Big Brother: “De derde plaats is ook niet slecht” - Gazet van Antwerpen - Crune Blogs

Latest

2022年3月28日月曜日

Geen geldprijs voor enige Vlaming in finale Big Brother: “De derde plaats is ook niet slecht” - Gazet van Antwerpen

In de finale schoot Kristof nog over met Grace en Salar. 

In de finale schoot Kristof nog over met Grace en Salar. © Play4

Stabroek -

Big Brother winnen deed hij niet, maar Kristof Timmermans (30) uit Stabroek treurt allerminst. Hij was vooral blij dat hij zondag gewoon weer thuis kan zijn. “Op dit moment mis ik het Huis helemaal niet, geef mij maar rustige velden met paarden en geitjes”, lacht hij.

Tom Vets

Nederlander Salar ging naar huis met 69.000 euro. Kristof, de enige landgenoot in de finale, werd derde. “Ik ben intussen al wat bekomen van die spannende zaterdag”, klinkt het aan de telefoon. “Ik won weliswaar niet, maar voel me prima. Nochtans was het een korte nacht. Ik lag amper 2,5 uur in bed. Na de opnames was er een feest in het hotel om de hoek. Ik hield me niet in maar feestte toch iets bescheidener dan anderen. Het kwam rustig op gang maar uiteindelijk gingen alle remmen los.”

In de finale schoot Kristof nog over met Grace en Salar. Begon hij een beetje te hopen op de hoofdprijs? “Hopen doe je altijd, anders doe je niet mee. Langs de andere kant was ik realistisch. Ik besefte al gauw dat ik tegen twee sterke Nederlanders uitkwam. Ik wist dat ik de underdog was en dat ik mijn beste beentje zou moeten voorzetten voor de hoofdprijs. Maar brons is ook niet slecht. Het was lastig in te schatten hoe populair ik was bij de kijkers. In de eerste week was ik al genomineerd, maar hielden de kijkers mij in het spel. In de weken erna werd ik nooit meer genomineerd, waardoor ik nooit kon inschatten hoeveel fans ik had.”

Na een verblijf van 84 dagen op dezelfde kleine oppervlakte moet plots weer in de buitenwereld stappen wel raar doen. “Ik had meer stress om weer naar buiten te stappen dan voor die finale. Je weet niet wat er buiten gebeurt. Op de lange duur heeft men ons weliswaar ingelicht over de oorlog in Oekraïne. Plots dergelijke berichten horen was fucked up. Toen ik rond Nieuwjaar het Big Brother-huis betrad zaten we nog volop met coronamaatregelen. Ik dacht dat die nog altijd zouden gelden en plots mocht ik iedereen weer aanraken en knuffelen. Ik had er ook enorm veel deugd van om mijn ouders en mijn vriendin te omarmen. De eerste minuten waren onwezenlijk maar al snel maakte ik de klik in mijn hoofd.”

Is het voor Kristof maandag business as usual? “Ik ga enkele weken bekomen en bekijken wat mijn opties zijn. Ik wil onderzoeken welke kansen het ‘nieuwe’ leven mij geeft, en kijk al uit naar een nieuw avontuur. Wat dat ook moge wezen. Bekendheid opdoen was niet de allergrootste reden waarom ik meedeed aan Big Brother. De belangrijkste beweegreden was vooral meedoen aan het avontuur en mezelf beter leren kennen. Maar als mij dat ook extra kansen zou opleveren als artiest (Kristof is schlagerzanger, red) zou ik die niet laten schieten.”

Wat er ook nog op het programma staat: alle afleveringen van Big Brother herbekijken. “We zagen al enkele beelden in het huis, telkens gemonteerd en van muziek voorzien. Ik vond dat geweldig interessant om te bekijken. Ik ga snel tijd vrijmaken om een reeks afleveringen in hoog tempo te bingewatchen.”

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmd2YS5iZS9jbnQvZG1mMjAyMjAzMjdfOTU2NzY2MTLSAQA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿