Drie nieuwe kandidaten voor 'De slimste mens' bekend: “Sinds 'The masked singer' hangt Erik elk jaar aan de lijn” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2024年7月1日月曜日

Drie nieuwe kandidaten voor 'De slimste mens' bekend: “Sinds 'The masked singer' hangt Erik elk jaar aan de lijn” - Het Nieuwsblad

Erik Van Looy wist drie nieuwe namen voor ‘De slimste mens ter wereld’ te strikken.

Vier in the pocket, nog dertig te gaan. Naast Xander De Rycke zullen ook Aster Nzeyimana, Bo Van Spilbeeck en Hannelore Knuts dit najaar hun kans wagen in ‘De slimste mens ter wereld’.

Aster Nzeyimana, Hannelore Knuts en Bo Van Spilbeeck. — © Play4

Sportjournalist en VTM-presentator Aster Nzeyimana (30) leerde quizmaster Erik Van Looy kennen tijdens de opnames van The masked singer. In het tweede seizoen was Van Looy Radijsje, Nzeyimana en zijn verloofde Lize Feryn waren de Robots. “Sindsdien hangt Erik elk jaar aan de lijn en eindelijk is het gelukt om een gaatje in de agenda te vinden. De redactie is al langs geweest om mij te trainen, dus nu is het voor echt. Ik wil mij vooral superhard amuseren en tussen het lachen door enkele goede antwoorden geven.”

Ook voormalig VTM-journaliste Bo Van Spilbeeck wordt al enkele jaren gevraagd door Van Looy. “Zo’n zes jaar geleden stelde Erik mij al de vraag om mee te doen. Een jaar later volgde nog een keer, en daarna opnieuw. Maar zolang ik bij VTM werkte, was dat wat lastig. Nu ik een vrije vogel ben, heb ik direct ‘ja’ gezegd. Ik ben ook een gepensioneerde vogel, dat geeft me misschien meer tijd om me voor te bereiden.”

Topmodel Hannelore Knuts (46) is de derde nieuwkomer, en hapte naar eigen zeggen snel toe. “Ik had geen zin in die twijfel van ‘Zou ik of zou ik niet?’. Ik heb ondertussen een placemat met de kaart van Europa en een met de wereldkaart gekocht, die van België had ik al. Mijn zoontje zal me de komende maanden tijdens het eten ondervragen, en het dessert wordt een extra portie journaal en Karrewiet.”

De exacte startdatum van het nieuwe seizoen wordt later bekendgemaakt. In de podcast Midmid vertelde Erik Van Looy dat er al 26 van de 34 plekjes ingevuld zijn. De quizmaster verklapte ons vorig jaar al dat Metejoor, Pommelien Thijs, Tom Lenaerts en Ellen Callebout ook hoog op zijn verlanglijstje staan. Of het hem gelukt is hen te strikken, moet nog blijken.(dewo)

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/rss/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjQwNjMwXzk2OTkzNTAy0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿