Een onenightstand, een spannende vuurdoop en de foute keuze: boeren op romantisch weekend in 'Boer zkt Vrouw' - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2023年4月24日月曜日

Een onenightstand, een spannende vuurdoop en de foute keuze: boeren op romantisch weekend in 'Boer zkt Vrouw' - Het Nieuwsblad

Na veel wikken en wegen besluit Cathy (37) om – tot zijn eigen verbazing – Kenny mee te nemen op romantisch weekend. In een huisje aan de rand van Brussel genieten ze van elkaars gezelschap, al blijft de relatie tussen de twee voorlopig op vriendschappelijk niveau. “Er hangt wel spanning in de lucht, maar het zit ‘m vooral in kleine aanrakingen en oogcontact”, aldus Cathy.

(Lees verder onder de foto)

“Het zit ‘m in de kleine aanrakingen”, aldus Cathy.© VTM

Nog geen eerste kus dus, maar wel een serieuze vuurdoop voor Cathy. Kenny neemt haar mee naar het huwelijksfeest van één van zijn beste vrienden. Aan een kleine vriendengroep voorgesteld worden is al spannend, laat staan aan 160 exemplaren. Maar Cathy vervult haar rol als plus one met verve. “Ze is door iedereen goedgekeurd”, klinkt het. Ook Cathy heeft genoten van de avond, al heeft het ook het een en ander duidelijk gemaakt: “Door met zijn vrienden te praten, besef ik dat Kenny niet zomaar zijn leven kan omgooien. Het is natuurlijk nog vroeg om erover na te denken, maar voor de juiste man wil ik me wel flexibel opstellen.”

Foute keuze

Na lang twijfelen tussen hoofd en hart, koos frambozen- en witloofboer Kevin (28) voor Jana. Een scenario dat volgens Heidi en Elke geen lang leven zou beschoren zijn, en het ziet ernaar uit dat de twee dames wel eens gelijk zouden kunnen krijgen. Van zodra ze in het pittoreske Gouda aankomen, zit er een haar in de boter. Vooral Jana lijkt moeite te hebben met het gedrag van de boer. Zijn grappen en grollen worden niet gesmaakt. “Het is te veel”, zucht ze. En ook wanneer hij de romantische toer wil opgaan, sputtert Jana tegen. “Het is te snel.”

(Lees verder onder de foto)

Jana en Kevin hebben de nodige discussies in Gouda.© VTM

Kevin stelt zich vragen bij die plotse switch. “Ik ben toch dezelfde Kevin als op de boerderij? Het is alsof de aantrekkingskracht voorbij is, nu ik voor haar heb gekozen.” Of hij niet beter een andere kandidate had gekozen? “Ik heb nog geen spijt van mijn keuze, maar het ligt toch op mijn maag. Misschien was het niet de juiste keuze. Al hoop ik dat het tegendeel nog bewezen wordt.”

LEES OOK. Kevin blikt terug op rumoerige trip met Jana in ‘Boer zkt vrouw’: “Ik heb mijn hart gevolgd, niet mijn hersens” (+)

Onenightstand

Waar ook over gevoelens gepraat moet, is bij veeboer Stef (29). Hij verkoos de rustige Leen boven de spring in ’t veld Annelore. “Het is lang geleden dat ik me nog zo comfortabel voelde bij iemand”, verklaarde hij die keuze. Op romantisch weekend in Koksijde, en veroordeeld tot hetzelfde hotelbed, leidt het zelfs meteen tot meer. “Zoals bij een onenightstand”, zegt Leen. “Als je het allebei wilt, waarom zou je dat dan tegenhouden?”

(Lees verder onder de foto)

Stef en Leen beleven hun romantisch weekend aan zee, maar het loopt toch niet zoals het zou moeten.© VTM

Alleen: bij Stef is een ander verhaal te horen, hij lijkt zelfs grondig verveeld te zitten met de kwestie. “Ik wou dat het nooit gebeurd was. Ik voel gewoon de klik niet. Ik had ‘nee’ moeten zeggen.” Na tal van mislukte pogingen om zijn ware gevoelens op tafel te leggen, komt hij er pas toe op het einde van het weekend. “Ik heb je meegenomen op weekend omdat ik je beter wilde leren kennen, maar het is moeilijker dan verwacht.” Of hij daar met een dubbel gevoel zit? “Ja”, besluit Stef.

Vlinders

Wel een blije boer is Jef (33). Hij koos voor Bente, en op hun slaapboot in Kinrooi blijkt dat nog steeds een uitstekende keuze te zijn. Voor het eerst sliepen ze een nachtje met twee in plaats van – zoals op de boerderij – met drie in één bed. En dat is bevorderlijk voor vlinders in de buik. Al moet het ook hier niet te snel gaan. “Ik wil niets overhaasten”, zegt Bente. “Maar ik zou het wel heel jammer vinden mocht het stuklopen omdat ik te traag ben.” De koeienboer stelt gerust: “Ik heb geduld.”

(Lees verder onder de foto)

Vlindertjes zijn er wel bij Bente en Jef, die hun eerste kus hebben gedeeld.© VTM

En Raphaël en zijn Jasha? De aandachtige kijker vraagt zich misschien af waar de 26-jarige hoefsmid is gebleven. Hij vertrok immers sneller dan de andere boeren op romantisch weekend. Hoe het ook hen verder vergaan is? Afwachten op de reünie-aflevering.

LEES OOK. Achter de schermen van het veelbesproken ‘Boer zkt vrouw’: “Om middernacht kregen we een sms van Raphaël: kunnen jullie komen?”

INFO‘Boer zkt vrouw’, zondag om 19.55 uur op VTM en VTM GO.

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/rss/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjMwNDIzXzk2NTc3MTk30gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿