Prins Laurent over eerste aflevering nieuwe docu: “Pure en onversneden sensatie, ik herken mezelf totaal niet” - Gazet van Antwerpen - Crune Blogs

Latest

2023年4月22日土曜日

Prins Laurent over eerste aflevering nieuwe docu: “Pure en onversneden sensatie, ik herken mezelf totaal niet” - Gazet van Antwerpen

Prins Laurent heeft naar eigen zeggen niet zelf gekeken naar de eerste aflevering. “Maar naar wat ik mij heb laten vertellen heb, staat de documentaire vol met fouten.”

Tervuren -

Maar liefst 488.982‏ Vlamingen keken woensdag naar de nieuwe docureeks Laurent: Prins Op Overschot. De prins zelf keek niet, maar reageert nu wel voor de eerste keer. “Naar wat ik mij heb laten vertellen, staat de documentaire vol met fouten en onjuistheden.”

Dirk Selis

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/rss/articles/CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmd2YS5iZS9jbnQvZG1mMjAyMzA0MjFfOTQwNTUzOTPSAQA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿