De eerste twee koppels hebben beslist in 'Blind getrouwd': “Ik zou dit met niemand anders gedaan willen hebben” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2023年11月21日火曜日

De eerste twee koppels hebben beslist in 'Blind getrouwd': “Ik zou dit met niemand anders gedaan willen hebben” - Het Nieuwsblad

© VTM

Dat het huwelijk van Isabelle (26) en Matthieu (32) niet zou blijven duren, stond in de sterren geschreven. Emile (28) en Emma (31) blijven er wel voor gaan, nu de camera’s stoppen met draaien in ‘Blind getrouwd’. “Deze beslissing heb ik niet op één, twee, drie gemaakt.”

Voor hun beslissingsmoment kwamen ze samen waar het allemaal begon: de tuin van de Sint-Pietersabdij in Gent. “Ik zou dit met niemand anders willen doen of gedaan hebben”, zegt Emma. “Je bent een prachtig persoon, met het hart op de juiste plaats. Eerlijk, galant, transparant, en we delen veel normen en waarden. Daardoor voelde ik mij op mijn gemak bij jou.” Ze geeft toe dat er twijfel was voordat ze haar keuze maakte. “Maar nu zeg ik zonder twijfel: ja. Ik wil met jou verder wandelen, en zien waar het ons brengt.”

Ook Emile is er klaar voor om met Emma verder te gaan. “Hoewel we elkaar nog steeds ontdekken, merk ik een connectie. Je straalt zo veel warmte, vriendelijkheid uit. Ik voel me op mijn gemak bij jou. Je bent een prachtig persoon, je mag daar fier op zijn. Ik ben me bewust van de uitdagingen, maar ik ben ervan overtuigd dat we met de juiste toewijding en open communicatie deze uitdaging kunnen aangaan.”

Daarmee staat de teller voorlopig op één op vier, want Isabelle en Matthieu hebben zoals verwacht wél een einde gemaakt aan hun huwelijk. “Ik zeg neen om met Matthieu een toekomst uit te bouwen, maar ik zeg ja om onze vriendschap verder te koesteren”, klinkt het. Fleur en Alexander en Jolien en Brecht beslissen volgende week.

LEES OOK. Isabelle blikt terug op haar ‘Blind getrouwd’-avontuur: “Door die neen van Matthieu overviel me ook een soort rust in mijn hoofd”

(eadp)

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/rss/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjMxMTIwXzk3MTM0MzE40gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿