“Heb ik me een jaar te laat ingeschreven?” Selfie van 'Blind getrouwd'-deelnemers Isabelle en Joren doet fans dromen - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2023年11月30日木曜日

“Heb ik me een jaar te laat ingeschreven?” Selfie van 'Blind getrouwd'-deelnemers Isabelle en Joren doet fans dromen - Het Nieuwsblad

© Instagram

Heeft Isabelle (27) zich een jaar te laat ingeschreven voor ‘Blind Getrouwd’? De Mechelse vroeg het zich op Instagram af bij een selfie met oud-deelnemer Joren (38). Genoeg om de fans te doen dromen.

Eline Debie

Isabelle ontmoette Joren vorige week op de Horecabeurs. De twee legden een gelijkaardig Blind getrouwd-parcours af. Joren smeet zich vorig jaar in het avontuur, maar bleef met al zijn enthousiasme op de muur van zijn match Lien botsen. Isabelle overkwam dit jaar hetzelfde. Matthieu slaagde er niet helemaal in zijn hart open te zetten voor de Mechelse, tot ongenoegen van sommige kijkers.

© Instagram

Het is niet onlogisch dat fans de twee aan elkaar linken. Zeker niet na de foto die Isabelle postte. “Ik heb het zelf een beetje uitgelokt, hè”, lacht ze. “Ik krijg op sociale media veel berichtjes over Joren. Zeg, is dat niks voor u? Ik antwoord er niet op. Ik wil het niet erger maken dan het al is.”

Foto’s van de grote Blind getrouwd-reünie van dinsdagavond wakkerden de geruchten nog meer aan. “Sta ik vaak in de buurt van Joren? Dat moet dan toevallig zijn”, reageert de Mechelse met een lach. “Joren is een toffe en we hebben goed gelachen samen, maar ik heb ook met anderen gebabbeld hoor. Ik was eigenlijk de hele avond aan het fangirlen over al die mensen die ik alleen nog maar op tv had gezien (lacht).”

Isabelle snapt wel dat mensen een match zien. “Op beeld stralen we dezelfde energie uit, denk ik. We willen allebei de sfeer erin houden en plezier maken. Het moet zeker plezant zijn om aan iemand als hem gekoppeld te worden. Als ik met hem op huwelijksreis was en hij liep met zijn microfoon over straat, zou ik direct meedoen. Ik zou er zelf ook één kopen. (lacht)

Alleen, Joren is tien jaar ouder dan Isabelle. Een probleem? “Ik krijg die vraag wel vaker”, lacht de Mechelse. “Weet je, ik ben er nu totaal niet mee bezig. Daten is even niet aan de orde. Het is allemaal heel heftig geweest, ook tijdens de afleveringen. Je moet de hele tijd mee enthousiast zijn met de kijker, terwijl je weet wat de uitkomst is. Dat vraagt veel energie. Ik wil nu even rust in mijn hoofd en focus op mezelf. Wat daarna komt, zien we dan wel.”

Adblock test (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/rss/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjMxMTMwXzkyMTIwNDg40gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿