Johnny Depp besmeurde muren met bloed en aardappelpuree: “Mijn hart breekt dat hij de man is van wie ik hou” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2020年7月24日金曜日

Johnny Depp besmeurde muren met bloed en aardappelpuree: “Mijn hart breekt dat hij de man is van wie ik hou” - Het Nieuwsblad

“Mijn hart breekt dat dit de persoon is waar ik van hou.” Amber Heard kwam donderdag al voor de derde dag op rij aan het woord op het proces van haar ex-man en Hollywood-acteur Johnny Depp tegen de Britse tabloidkrant The sun, en ze haalde daarbij onder meer de sms'jes boven die ze naar haar moeder stuurde over haar toekomstige ex. Ze had het ook opnieuw over een bizarre driedaagse in 2015.

De voorbije dagen heeft Amber Heard alles gedaan wat in haar macht ligt om een vernietigend beeld te schetsen van haar ex-man Johnny Depp. Zo leerden we al dat de Hollywood-acteur Kate Moss van de trap ...

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjAwNzIzXzk1MzIxMTQ20gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿