Peter Van de Veire vernieuwt 'Het rad van fortuin', maar sommige dingen veranderen nooit: “Van mijn vrouw moet ik de wasmachine kiezen” - Het Nieuwsblad - Crune Blogs

Latest

2020年7月28日火曜日

Peter Van de Veire vernieuwt 'Het rad van fortuin', maar sommige dingen veranderen nooit: “Van mijn vrouw moet ik de wasmachine kiezen” - Het Nieuwsblad

Met ‘Het rad’ op Vier brengt Peter Van de Veire vanaf volgende week opnieuw een stuk nostalgie de huiskamer in. Al kreeg dat verleden wel een update, leert een bezoek aan de set. Zo kan je nu ook pakweg twintigduizend paperclips winnen. Maar gelukkig zullen sommige zaken nooit veranderen: “Van mijn vrouw moet ik de wasmachine kiezen.”

“Ik kies voor 2.700 frank de staafmixer”, zei Hilde ergens in ’95. En daarna kreeg ze er nog een jas van Pelsland bovenop, een kleinood waarvoor je vandaag op de virtuele brandstapel van de social media ...

Let's block ads! (Why?)

続きを読みます https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjAwNzI3Xzk3MTI2MTYw0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿